Hvorfor, jeg oughta ...

Sparsommelige og Old School.

Jeg har været kaldt både af en vis partner, der spotter mig for at bære strømper med huller og sneakers med såler slidt papirtynde.

Ah, men jeg sikker på har nogle gode værktøjer. Vi har alle vores prioriteter.

Hvilket er grunden til, da min 15-årige plast skrivebord kalender mødt med en brat død i sidste uge på grund af ukarakteristiske handlinger foretaget af en mild manierede grafisk designer, der momentant mistede sin kølige på arbejde, jeg var tilbageholdende med at erstatte det med en nymodens, elektronisk gadget med til at registrere mit daglige aktiviteter.

Min partner forkert anede, at denne begivenhed var \ "universet vinker mig til at deltage i det 21. århundrede. \"

Sikke en masse hooey.

Så jeg lavede spor til den nærliggende kontor levering butik for at købe en plastik base erstatning for den løse kalenderen sider.

To papkasser af udskiftninger var på hylden. Til min forfærdelse, jeg opdagede, at en var blevet revet op og var helt tom. Den anden kasse blev mangled og indeholdt kun plastic base-U-formede metal tangs, der bruges til at låse kalenderen siderne på plads manglede.

Ikke et problem. Jeg havde frugally, ja, klogt reddede metal tangs fra min brudt kalender base.

Jeg overvejede at købe ufuldstændige produktet, da jeg pludselig huskede, \ "Hey ... Jeg er en woodworker ved tyggegummi! \"

Tilbage på hylden gik voldsramte boks. Og jeg gik hjem. Til min butik. Hvor jeg lavede min egen darn kalender base fra et stykke af kirsebær.

Jeg sparede 10 dollars, og jeg har en meget smukkere skrivebord kalender for at hilse på mig på arbejde hver dag. Det vil se kække ved siden af ​​min Rolodex indehaveren.

Universet var bønfaldende mig at komme med tiden? Horsefeathers!

Ingen kommentarer: