Bloggere BRACKET + STØTTE TIL JAPAN

Hvert år kommer marts, jeg slukkede opfordring til dem af jer som besat med college hoops, som jeg skal deltage i min lille bloggere pool. Normalt et par af jer, og det er alle gode sjov (indtil jeg taber).

Nå, dette år, jeg gør tingene anderledes. I år, jeg inviterer dig til at deltage i pulje for sjov, men også til gavn hjælpearbejdet i Japan. Jeg er sikker på mange af jer har følt så overvældet som jeg har ved billederne af de uendelige mængder af tragedie og katastrofe efter jordskælvet og flodbølgen, og har følt så hjælpeløs som jeg har. Normalt i disse øjeblikke, forsøger jeg at lave en rolig lille donation sted og håber, at det gør en forskel. Men denne gang, jeg ønsker at prøve noget lidt større.

I år er jeg invitere dig og alle du kender til at deltage i den i marts Madness og indtaste Blogger's Ball Pool. Tilmeldingsgebyret er $ 15, hvoraf halvdelen vil gå til en velrenommeret katastrofehjælp organisation *, og hvoraf halvdelen vil gå til ejeren af ​​det vindende beslaget. (Det er op til dem, hvorvidt de gerne vil dele deres gevinster ved at donere mere!)

Jeg har oprettet en begivenhed side på Facebook med alle detaljer om hvordan man kommer på beslaget (og som en måde for dig at dele begivenheden med dine venner såvel). For dem af jer, der ikke behøver nogen yderligere overbevisende, kan du tilmelde dig ved at klikke her og indtaste adgangskoden gozags at deltage i puljen. (Du skal muligvis oprette en konto til login) Glem ikke at læse den gruppe reglerne for udbetaling instruktioner! Jeg håber I alle vil overveje udlån lidt støtte, mens tiltræder i den sjove af turneringen!

* I øjeblikket er nyhedskilder anbefaler at vente på skader, der skal vurderes fuldt ud, og for katastrofehjælp organisationer, der skal på plads, før du vælger en organisation til at donere til direkte. Så snart jeg vælge en, vil jeg lade den gruppe, hvor midlerne vil blive sendt, og hvor meget vil blive doneret. Jeg er i øjeblikket kigger på Røde Kors, ShelterBox, og Global Giving. Hvis du har yderligere forslag, vil jeg gerne tage dem.

** Billedet via domino mag via {løssluppenhed!}

Ingen kommentarer: