10 ting jeg ville oenske jeg havde faaet at vide, for Williams Sonoma Home


Jeg blev spurgt af folk på Williams Sonoma at skrive en række artikler på forretningen af ​​design. Jeg var meget smigret ved dette, fordi jeg sommetider kæmper med at holde den rette balance mellem at være en professionel designer og blive et design blogger. Jeg forsøger at gøre begge dele lige godt, men blogging har hidtil bragt mig større anerkendelse og det er hvad det er beregnet til at gøre. Dog blevet bedt om at bidrage mine tanker om den faktiske virksomhed design fra en designere perspektiv er glædeligt.

Min første artikel er udstationeret, og den hedder \ "10 Things I Ønskeliste nogen havde fortalt mig, når jeg startede min Design Business \". 20/20 er bagklogskab, og jeg håber, at dette er nyttigt for alle, der lige er startet ud!


Hvis du vil gerne have min hjælp på dit design projekt, ville jeg elske at chatte med dig! Behage email mig. Tak!
Abonner på:: Surroundings::

Ingen kommentarer: