LMFF Graduate Showcase


The Graduate Showcase er altid en standout show under modeugen for mig. At være vidne til kreativitet og lidenskab i den nye race af australske designere altid giver mig en brummer. Ungt blod med så mange ideer, uinteresseret i kommercielle levedygtighed på dette tidspunkt i deres karriere alle munde i en visuel fest af gale for dem, der deltager.

Celene Bridge - Curtin University WA









En standout samling af natten. En lille smule Når Wild Things Are, åh styling muligheder denne samling bringer.

Ana Diaz - University of Technology Qld







Med hensyn til slid-a-sibilitet og jeg vil have det lige nu poster, Ana Diaz sikkert leveret. Som Emma over på Dropstitch skrev, ville denne samling ikke være malplaceret i en Gorman butik, helt ned til træsko. Ud af hele showet, jeg kan se denne etiket afhente de mest grossister, så afgjort en at se.

Genevieve Kulesza - RMIT VIC



Legende og sjov lingeri.

Huiee af Jennifer Chua - UTS NSW

Meget retningsbestemt herretøj.

Kate Sala - RMIT VIC







Dens alle om detaljerne i denne samling, fra solbriller til sko og også inden for tøj selv med paneler af ren og skær eller farve kommer igennem.

Kate Watson - UTS NSW



Så sød og sjov, minder mig om arbejde fra Vantan skole mode i Tokyo.

Laura Anderson - RMIT VIC



Hårdfør og edgy lingeri.

Forpost af Jessica O'Conner - UTS NSW

En stor samling af vinteren woolies.


Sangeeta Singh - RMIT VIC





Unikke herretøj, som i det nuværende klima af ingenting, men preppy jakkesæt og butterfly, er en reel syn at se. De udskriver er lige så fed som nedskæringer.

Flygtig Reverie af Sarah Mok - UTS NSW





Sarah Mok var en standout faveourite af mine på UTS Graduate viser vi præsenteret på On The Streets Of Sydney.

Jason Hewitt - RMIT VIC

En hippie luxe samling af etniske inspirerede prints.

White3 af Jennifer Nebel - Curtin University WA



Origami stil fremstillingsteknik, så dygtige og smukke.


Sådan en sjov forestilling, fuld af kreativitet forlader mig inspireret og begejstret for fremtiden for australske mode. Jeg kan ikke vente med at se, hvad denne afgrøde af unge designere komme med næste.

Ingen kommentarer: