GLOBAL STIL: JAMES Nares

Hej venner! Cristina fra FujiFiles her, og jeg er helt sikker på at vi alle føler på samme måde om dette Lonny stue. Jeg ved, at jeg havde det på min jule liste - i sin helhed.
Men for nu lad os smalle, at (ophøjede) drøm ned til de to stykker der er ansvarlig for rummets stænk af farve: malerierne.
Disse levende penselstrøg er arbejde James Nares, en London-fødte kunstner, filmmager og musiker med base i New York. Hans malerier er som strøg af kalligrafi, forstørret og flagrende i store format canvases.To opnå det udseende, Nares suspenderer sig over lærredet i en selvfremstillede sele, og maling en kontinuerlig slag med store pensler han udviklede sig. \ "Jeg fandt, at pensler er som tegn på en sådan måde: Hver man gør en anden dans \". Nares kan gå gennem hundredvis af forsøg, før han er tilfreds med en bestemt slagtilfælde (hans assistent skrabere malingen ud mislykkedes forsøg). Med alt det arbejde og opfindsomhed, der går ind i alle længder, har det endelige produkt absolut fortjent sin plads på min kunst wishlist.I elsker fed bevægelse og farve, de bringer hver eneste interiør!
* Billeder via Lonny, Hus & Have, Google billeder

Ingen kommentarer: