Vinde!

I dag har jeg vågnede følelse som jeg gerne ville arbejde. De sidste par uger har været barske, men jeg vinde! Tingene går fra min "to do" liste hurtigere end andre ankommer. Jeg er ved at indhente.
Jeg tilbragte det meste af i går morges på Phakamisa programmet i Pinetown, og jeg føler mig meget mere tryg, at Pietermaritzburg projektet er på rette spor. Det er sådan en awesome mulighed.
I dag har jeg brug for at få min tilbedelse program for fredag printes ud, før jeg går ud på 9:00. Jeg vil mødes min mand på seminariet kapellet, hvor jeg håber, han vil hjælpe med at identificere eventuelle væsentlige udestående spørgsmål med lydsystem. I morgen skal vi mødes med den fyr fra Wesley Methodist, som vil gøre lyden til Carol service. Det synes bitte, men det er grundlæggende for den fremtidige samfund ministerium baseret på seminariet kapel.
Derefter vil et lokalt møde om Phakamisa og i eftermiddag blive afsat til Brentwood. Jeg kan endda, næsten, blive ophidset over at forsøge at skabe en forståelig finansieringsoversigt for det år indtil videre!
Lad Jesus regel. . .

Ingen kommentarer: