Man burde dyrke mere motion

Jeg ved ikke om det kun er mig, men minimum et par gange om ugen kan jeg godt finde på at være efter mig selv omkring mængden af motion eller mangle på samme, jeg får udført. Selvom jeg gerne kommer af sted i træningscentret et par gange om ugen, så burde jeg gøre meget mere. Specielt fordi jeg tilbringer meget tid foran en computer og derfor bør jeg røre min krop hver eneste dag. De dage hvor jeg ikke er i et træningscenter kunne jeg med fordel løbe en tur eller tage forbi en svømmehal. Specielt det at svømme er rigtig godt fordi man får rørt næsten alle muskelgrupper uden at overanstrenge dem. Derfor er det også ofte svømning folk får anbefalet af deres terapeuter når de skal trænes op efter skader eller for lang tids inaktivitet. Det tager så lidt tid at lave bare en lille smule ekstra og derfor bør man få taget sig samme og komme af sted.

Ingen kommentarer: