Mandage med Mike V


Jep, det er mig med Mike V tilbage i 2006 på sin første koncertturné med Revolution Mother på relativ Teori Records i Norfolk, VA. Mike Vallely har en awesome nyt segment kaldet \ "mandage med Mike V \", hvor han vil sende en video op om forskellige ting. Jeg så den første i går, og det var awesome! Jeg sværger, jeg kan se en video med ham i det og finde det underholdende. Han er sådan en awesome fyr. Jeg var så heldig at møde ham én gang, når han først begyndte at turnere med sit nye band Revolution Mother tilbage i 2006. De havde en koncert i denne gamle pladebutik og det var meget lille og måske 15 andre mennesker blev ved koncerten ... Det var en af de bedste koncert oplevelser nogensinde! Som om nogen at spille en personlig koncert i din stue eller noget, og jeg var også temmelig stoked fordi jeg havde kigget på skate videoer af ham siden 1987! Så tjek hans nye webshow eller hvad man kalder det på hans hjemmeside mikevallely.com

Ingen kommentarer: